De huur moet altijd voor de eerste van de maand betaald worden. Als de huur niet op tijd bijgeschreven is op onze rekening, spreken we van een huurachterstand.
Heeft u hulp nodig met uw financiën? U kunt contact met ons opnemen of met de gemeente waarin u woont. Of kijk op onze pagina www.accolade.nl/hulp. Hier vindt u allerlei handige informatie op een rij. Omdat elke situatie anders is, kijken wij naar maatwerk bij huurachterstanden. Hoe dat werkt, leest u op deze pagina.
Onze deurwaarder is GGN. Het telefoonnummer is 088 - 845 48 47.
Als er sprake is van huurachterstand, doorlopen we een aantal stappen:
Komt u uw maandelijkse huurbetalingen en eventuele betalingsregelingen niet na? Dan schakelen wij een de deurwaarder in. De kosten voor de deurwaarder zijn dan voor u. In het uiterste geval kan de rechter u dwingen de woning te verlaten.
Lukt het u niet om op tijd te betalen? Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Samen gaan we kijken naar een oplossing, bijvoorbeeld in de vorm van een betalingsregeling. U kunt deze aanvragen via MijnAccolade. Of maak een afspraak met één van onze incassomedewerkers.