In december hebben we andere openingstijden: lees meer op onze contactpagina. Voor spoed zijn we bereikbaar.


Berichten huurbetaling nieuwe uitstraling!

28 september 2023

Vanaf 9 oktober zien onze berichten over huurbetaling er anders uit. We maakten de tekst begrijpelijker en de betaalknop is beter zichtbaar. We gebruiken nu ook iconen. Zo komt de boodschap duidelijker over. En als huurder weet u meteen wat u moet doen.

Voor wie geldt dit? 

Krijgt u elke maand een mail met betaallink van ons? Die ziet er vanaf 9 oktober anders uit. U ziet meteen wat u moet betalen en voor welke datum. Heeft u een betaalachterstand? U ontvangt dan een herinnering van ons in deze nieuwe stijl. 

Geen omkijken naar uw huurbetaling met automatische incasso 

Bijna 80 procent van onze huurders betaalt via automatische incasso. Zo heeft u geen omkijken naar uw huurbetaling. U merkt dan niks van deze verandering. Uw huur gaat automatisch naar ons. Alleen bij een huurachterstand ontvangt u een herinnering of aanmaning in deze nieuwe opmaak. 

Hoe kan ik mijn huur betalen? 

Zowel voor u als voor ons is betalen via automatische incasso het handigst. U kunt uw huur ook op andere manieren betalen. Meer hierover leest u op onze website. Mijn huur betalen (accolade.nl) 

Meer over dit onderwerp

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.