Iedere woning heeft onderhoud nodig, zodat u prettig kunt blijven wonen. Niet alleen u als huurder kunt hier een steentje aan bijdragen. Ook Accolade zorgt ervoor dat uw woning goed wordt onderhouden. Als we in een complex of een groep woningen aan de slag gaan, spreken we van planmatig onderhoud.
Elk jaar kijken we welke woningen een onderhoudsbeurt krijgen. Niet alle woningen krijgen tegelijk een onderhoudsbeurt. Sommige werkzaamheden voeren we eenmaal in de vijftien jaar uit, andere eens per twee jaar. Wat we aan planmatig onderhoud doen, is heel verschillend. Bijvoorbeeld het vervangen van cv's, het uitvoeren van een schilderbeurt of het vernieuwen van badkamers en of keukens. Bij het uitvoeren van planmatig onderhoud kijken we ook naar het energielabel van de woningen. We willen graag dat al onze woningen in 2020 gemiddeld energielabel B label hebben.
Natuurlijk krijgt u op tijd bericht van ons dat we uw woning aanpakken. We vertellen u dan wat we doen en wanneer.
U kunt contact opnemen met Accolade. Samen met de aannemer kijken we naar een mogelijke oplossing.
Wij betalen de kosten voor planmatig onderhoud.
Bij Planmatig Onderhoud brengen wij vaak isolerenden maatregelen aan. Bij het isoleren van vloeren vullen wij de kruipruimte met chips of parels. Wij gebruiken al jaren geen PUR meer om vloeren te isoleren. Tot en met begin 2012 pasten wij bij een tiental woningen nog wel PUR toe bij dakisolatie. Wij gebruiken nu ook geen PUR meer bij dakisolatie. Ook gebruiken wij geen UF-schuim meer.
Dit verzoek kunt u indienen via de email of via MijnAccolade. U krijgt binnen vijf werkdagen bericht.
Mocht de badkamer of keuken nog niet aan vervanging toe zijn, dan vervangen wij het voor u tegen bijbetaling van de restwaarde.